Escape room to obecnie jedna z częściej wybieranych atrakcji dla dzieci i młodzieży. Jednak poza dobrą zabawą pokoje zagadek oferują znacznie więcej, zwłaszcza jako urozmaicenie szkolnej edukacji. 

Zagadki i wyzwania są niczym innym jak pracą w grupach. Zadaniem uczestników jest realizacja celu wyznaczonego przez fabułę scenariusza poprzez rozwiązanie zagadek i łamigłówek. Jednak by osiągnąć sukces niezbędnymi będą komunikacja, współpraca, spryt i umiejętność zarządzania czasem. Escape room jest idealnym narzędziem doskonalenia logicznego myślenia, dedukcji, spostrzegawczości oraz skupienia na ostatecznym celu.

W ofercie posiadamy cztery pokoje tematyczne, które są idealnym miejscem do organizacji wyjścia klasowego dla uczniów szkół podstawowych i średnich. Bazowo scenariusze trwają 60 lub 90 minut, jednak na okoliczność grup zorganizowanych czas rozgrywek ujednolicamy do 60, 75 lub 90 minut. Dzięki takiemu rozwiązaniu wszystkie grupy rozpoczynają zabawę w tym samym czasie i kończą także w zbliżonych momentach. 

Poznaj nasze pokoje 

 

Dla młodzieży o profilach klas z naciskiem na naukę języka angielskiego istnieje możliwość gry w tym języku, co będzie idealnym ćwiczeniem komunikacji i utrwalania wiedzy w zakresie słownictwa.

W zależności od wieku uczestników jednorazowo możemy przyjąć:

– uczniów w wieku 10-13 lat: 24 osoby w jednej turze (1h rozgrywki), 48 w dwóch turach (2h rozgrywki)*

– uczniów w wieku 14-18 lat: 18 osób w jednej turze (1h rozgrywki), 36 w dwóch turach (2h rozgrywki)*

**grupy składające z sześciu uczestników na pokój, co jest wartością zawyżoną w stosunku do standardowej liczby graczy

Ofertę dla dzieci w wieku 10-13 lat zasila escape room Atlantis podwodna ekspedycja stworzony specjalnie z myślą o najmłodszych uczestnikach.

Uczniowie szkół średnich skorzystają z trzech pokoi zagadek: Tajemnica świątyni Majów, Kim jest Max Winckler? oraz Sztukmistrz z dzielnicy Muveszet.

W grupach dzieci między 10. a 13. rokiem życia podczas rozgrywki w pokojach koniecznie muszą towarzyszyć opiekunowie tj. nauczyciele, inny personel pedagogiczny lub wyznaczone do tego osoby dorosłe. Wyjątek stanowi escape room Atlantis podwodna ekspedycja, w którym zagadki dostosowane są poziomem trudności dla wskazanego przedziału wiekowego.

Młodzież od 14. roku życia do gry w pokojach zagadek może przystąpić bez opiekunów, jednakże rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są wypełnić stosowną zgodę, dostarczyć ją do nauczyciela prowadzącego grupę, a następnie pracownikowi Mysterious Room.

POBIERZ ZGODĘ

Rozgrywki turowe są świetnym rozwiązaniem aby dodatkowo urozmaicić czas pobytu w Mysterious Room. Na grupę oczekującą w przestronnym lobby czekają najpopularniejsze planszówkowe tytuły. To także dobry moment na integrację nauczycieli z uczniami lub przeprowadzenie dodatkowych aktywności wedle inicjatywy opiekunów, np. quizy, dyskusje, ankiety etc.

Cennik

Grupy szkolne są objęte indywidualnym cennikiem.

Cena całej atrakcji zależy jedynie od liczby uczestników, gdzie koszt za osobę wynosi 50 zł.

Nauczyciele/opiekunowie uczestniczą w grach bezpłatnie. W przypadku konieczności skorzystania z usług animatorów, należy uiścić dodatkową opłatę 75 zł* za animatora

*to taniej o 50% w stosunku do standardowego kosztu animatora

Uczestnictwo uczniów i opiekunów jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu, który uwzględnia istotne dla uczestników zasady gry. Przed przybyciem do lokalu rekomendujemy zapoznanie się z zasadami i omówienie ich z uczniami. Na miejscu przed rozpoczęciem rozgrywek Mistrzowie Gry wyczerpująco omówią wszystkie zasady i odpowiedzą na potencjalne pytania.

W celu dokonania rezerwacji prosimy o kontakt mailowy: warszawa@pokojezagadek.eu lub telefoniczny z:

Pawłem: + 48 739 060 897 lub Kasią: +48 739 260 800.